December

Eerlijk gezegd weet ik begot niet meer wat ik in december allemaal gedaan heb – maar gelukkig hebben we de foto’s nog.

Dit is een instructiefoto voor me eigen zelf zodat ik nog weet hoe het moet:

40-45 (vrij ver vóór) de musical

40-45 de musical. Ben nog twee keer geweest, het zweet stond me op de rug maar dat maakt niet uit, ik ben er klaar voor eind januari!

René en ik mochten ook gaan kijken, samen met Hans en Katrijn en we waren allemaal zeer onder de indruk; het is met recht een spektakelmusical!

Mu&H by me

Kijk, dit is Marlène de Wouters, zij was de presentatrice van Born in 58, alwaar de King zou verschijnen:

Zie je ‘m?!

Helaas was die verhinderd. Ofzoiets. Maar het was wel een mooie show met Georges Bangable die Bruxelles zong, een (uiteraard!) dansende Sep en twistende Retronettes Chrissie & Laura ❤️

De volgende dag deed ik voor de eerste keer ooit productie voor Radar. Ik typ nu heel link ‘productie’ maar het was in dit geval maar een klein onderdeeltje van een groot geheel – een gigantisch bedrijfsfeest in 1001 nacht-stijl – waar Verdi als Arabische tattoo-artist werkte en Céline als waarzegster. Dat productie-gebeuren komt vooral aan op nieuwsgierigheid (Hoe laat kunnen we eten?) en de baas spelen (Jullie moeten je nu omkleden!) dus dat is me op het lijf geschreven. Ik was stiekem toch wel zenuwachtig omdat ik het persé goed wou doen (niet dat het nou rocket science is maar je snapt me wel) dus ik had daar amper gegeten. Het is veel wachten, gelukkig had ik een boek bij me en na een gezellige terugrit met me mattie Céline was ik blij dat ik thuis was. Alleen zat de deur op het nachtslot dus ging die maar twee cm open. En al wie we komt als je

– aanbelt

– op de deur bonkt

– opbelt (René 6x, alle meisjes 2x)

NIEMAND!!! Nou ja, behalve Siepie dan maar die luistert dus voor geen meter naar ‘Haal de man!’

Dus toen moest ik wel naar de Bakeliet, waar ik na twee cava uiteraard rondom dronken was – niet zo erg maar ze gingen dicht dus afgezakt naar Plaza Real met allemaal onbekenden en Wil – ik betaal niet meer dan 2 euro/cava 👌🏽- Watson; toen we met bellenblaas de dansvloer aan het oppimpen waren, belde R ineens ‘Waar ben jij nou, joh?!’

De volgende dag snapte ik – om begrijpelijke redenen, nietwaar? – voor geen meter hoe deze gif-maker werkte, daarom een foto van mijn kont:

Je ziet Verdi echt denken: Waarom doet ze dat nou?? Maar Annelies doet gelukkig van Tadaaa!

Kijk hier sta ik weer rechtop.

All the way from Australio. Kan ook Nieuw Zeeland zijn want dat kan ik nooit onthouden. Niet zeggen.

Hier doe ik heel aardig tegen een kind. Waarschijnlijk was dit in Vilvoorde maar wie zal het zeggen?

En toen was het tijd voor ons eerste eigen salon in Kuurne!! Beauty & Bubbles, baby!

Het was heel leuk om samen te doen, veel blije gezichten gezien en nieuwe producten leren kennen (Guerlain méteorites, je weet wie je bent ❤️)

Leave a comment