Devil in disguise

Een van mijn favoriete liedjes is My boyfriend’s back van The Angels omdat het een zoetgevooisde dreigbrief is. De zangeres raadt haar stalker aan om voorgoed op vakantie te gaan nu haar vriend terug is. Ela elaaa!  Ik houd van de tegenstelling, vooral als je goed moet opletten wat je nou eigenlijk hoort of ziet.

Daarom houd ik ook van pasta alla puttanesca, al vanaf de eerste keer dat ik het op een menukaart zag staan en ik met mijn steenkolenItaliano dacht; Nee?! Hoerenpasta? Staat dat er echt? Ja dus >__<

In het kookboek Bij Audrey Hepburn thuis, van haar zoon Luca Dotti, staat het beste recept voor pasta alla puttanesca. Er staat bij dat je het snel en ongepland moet maken, dat de hoeveelheid ingrediënten variabel is en dat het heus niet geeft als het wat verschroeid. Daar houd ik nou van, een recept met dat soort van instructies. Het is helemaal een zalig kijk- en kookboek met goeie verhalen. Tot nu toe drie recepten uit geprobeerd, allemaal voor herhaling vatbaar en ik kan niet wachten om nog iets anders te proberen!

img_0159

Heb besloten dat deze foto ook tegen onvolmaaktheden kan, hence de schaduw!

 

Leave a Reply

